Verzenden en retourneren
IVM de feestdagen in het vooruitzicht kan het iets langer duren dan u gewend bent.
Vandaag besteld, morgen in huis... Als je tussen dinsdag en vrijdag voor 15.00 uur besteld en het artikel is op voorraad dan sturen we het meestal dezelfde dag nog naar je op. Hoe fijn is dat? Voor bestellingen geplaatst tussen vrijdag na 15.00 uur tot en met maandag: deze worden op dinsdag verzonden en heb je dan (meestal) woensdag in huis. Deze levertermijnen gelden binnen NL*. Bestel je een artikel dat niet op voorraad is, en dus een langere levertijd heeft? Dan informeren we je uiteraard over de levertijd. LET OP TIJDENS DE SALE KAN HET VERZENDEN WAT LANGER DUREN
Wij versturen onze pakketten via Post NL en DHL. Vaak hergebruiken wij verpakkingen in het kader van duurzaamheid. Meubels worden verzonden met externe vervoersbedrijven.
*Aan deze service kunnen geen rechten worden ontleend. Wij zijn ook afhankelijk van personeel en transporteurs.
Ik wil mijn bestelling retourneren, kan dat?
Mocht je een bestelling of een gedeelte ervan willen retourneren dan kan dat natuurlijk. De wettelijke zichttermijn bedraagt 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Binnen deze 14 dagen dien je ons per e-mail ([email protected]) op de hoogte te stellen dat je iets wilt retourneren.
Je ontvangt vervolgens van ons de retour instructies. Als we de bestelling in goede staat retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag met aftrek van de verzendkosten binnen 30 dagen terugbetaald op je bankrekening.
Let op: retourneren van artikelen is voor eigen risico en rekening.
Afgeprijsde items met een korting hoger dan 50% worden niet retour genomen.
Er is een artikel beschadigd of kapot, wat nu?
Wij van Cozykidz doen natuurlijk ons uiterste best om je bestelling goed te verpakken zodat deze zonder beschadigingen bij je thuis aankomt. Helaas komt het soms toch voor dat er onderweg iets kapot of beschadigd raakt. Als er iets mis is met jouw pakketje vragen we je het volgende te doen:
1. Bewaar de verpakking waarin je je bestelling hebt ontvangen
2. Maak een foto van de verpakking met daarop duidelijk het verzendetiket (dus waar jouw adres op staat)
3. Maak een foto van hoe het artikel verpakt heeft gezeten
4. Maak een (liefst meerdere) foto('s) van de schade
5. Stuur dit per e-mail of whats app naar ons toe en wacht op verdere instructies.
6. Wij gaan contact opnemen met de vervoerder en dienen een schadeclaim in. Indien mogelijk zullen we het artikel vervangen dan wel vergoeden.
Soms vragen we je de beschadigde artikelen retour te sturen.
We zullen altijd samen naar een oplossing zoeken, klanten waarderen ons niet voor niets met een 9,6.